sobota, 12 czerwca 2010

Kolekcja Lili - braki


Witajcie,
 Jestem właśnie w sklepie. Przyszłam tu, aby sprawdzić, czy Lili uzupełniła katalog. Niestety zawiodłam się ;-(. W katalogu widnieje ostatnia kolekcja. Pamiętacie ją?
Zdjęcia pochodzą z niemieckiego dziennika Maxa&Elli
Te stroje nie przypadły pandom do gustu. Ostatnio siedziałam sobie przy fontannie w San FranPanfu. Nagle usłyszałam głosy:
P1*: Chodź zagramy w taką grę, kto się gorzej ubierze!
P2: Super!

Zaciekawiło mnie to i poszłam za pandami do chatek. Panda 1 ubrała się w strój smoka z włosami chłopaka, natomiast Panda 2 w .... STRÓJ DZIEWCZYNKI Z NAJNOWSZEJ KOLEKCJI LILI! Oczywiście Panda 2 wygrała! Potem usłyszałam głosy kolejnych pand:
P3: Patrz jakie idiotki! My ubierzmy się w najlepsze stroje jakie mamy.
P4: Ty masz zawsze świetne pomysły!!
Pandy ubrały się w swoje najlepsze stroje i wyglądały świetnie!

Moim zdaniem te ubranka w ogóle nie przypadły pandom do gustu. Musimy cierpliwie czekać na nową kolekcję. Miejmy nadzieję, że ta kolekcja będzie lepsza i wszystkie pandy będą chciały nosić te wdzianka ;-).

Wprost ze sklepu pisała dla Was Milkaa1508
* P1 - Panda 1 (to samo dotyczy P2, P3, P4)

Related Article:

0 komentarze:

Prześlij komentarz


Related Posts with Thumbnails
 

Wspólne opowiadanie

Chcesz być współautorem tego opowiadania?
Dopisz kolejne zdanie lub dwa :)
[ Zobacz | | Napisz ]

Licencje

Ostatnie numery:

Search This Blog

Archiwum

Roczniki:

2009 (1037) 2010 (2986) 2011 (464) 2012 (458) 2013 (59)

Kalendarz

Kapsuła Czasu

Czytelnicy

Miejsce na Twoją Reklamę:

[ Zobacz | | Napisz ]

Najlepsze Blogi Panfu
widgets
Copyright 2010 Reporterzy Panfu. All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin and Tamaki l Home Recording l Blogger Template