poniedziałek, 21 czerwca 2010

Koledzy - jak ich zdobyć?

Witajcie Pandy!
Niestety nie byłam w stanie napisać Wam kolejnego numeru gazetki, ponieważ wyjechałam. Postaram się ten numer jak najszybciej napisać.
Dziś jednak chciałabym poruszyć temat kolegów na naszej wyspie. Kolega - kto to jest, jak go zdobyć? Powiedzieć, że masz swojego bloga o naszej wyspie? Niektórzy myślą, że po gadce: "Zajrzyj na mojego bloga: [ adres bloga ]." zyskają przyjaciół. Nie chcę nikogo obrażać.

Dziś jednak wyszłam z chatki udałam się do dyskoteki, aby napić się drinka ;d.
Ujrzałam tam wiele pand tańczących oraz przyglądających się wygibasom innych pand. Było naprawdę wesoło, więc postanowiłam się przyłączyć. Po kilku minutach tłum jednak zmniejszył się, a więc wraz z kolegami zrobiliśmy sobie na pamiątkę zdjęcia:

1.Kiedy tańczyliśmy:
2. Kiedy machaliśmy (dyskoteka):


3.Kiedy machaliśmy (stadion):


Moim zdaniem mirek08 wraz z krisem4567 są moimi kolegami, ponieważ nawet po rozpoczęciu się ciszy nocnej świetnie bawiliśmy się na wulkanie. Niestety nie zrobiłam zdjęcia, bo aparat mi padł ; (.
Więc odpowiedź na dzisiejsze pytanie zwarte w temacie to: kolegów można zdobyć przypadkiem, dzięki świetnej zabawie!

Pisała dla Was:

http://poczta.onet.pl/41138696,zalacznik.html?a=v&k=0&f=0&ui=14017324&s=2

Related Article:

0 komentarze:

Prześlij komentarz


Related Posts with Thumbnails
 

Wspólne opowiadanie

Chcesz być współautorem tego opowiadania?
Dopisz kolejne zdanie lub dwa :)
[ Zobacz | | Napisz ]

Licencje

Ostatnie numery:

Search This Blog

Archiwum

Roczniki:

2009 (1037) 2010 (2986) 2011 (464) 2012 (458) 2013 (59)

Kalendarz

Kapsuła Czasu

Czytelnicy

Miejsce na Twoją Reklamę:

[ Zobacz | | Napisz ]

Najlepsze Blogi Panfu
widgets
Copyright 2010 Reporterzy Panfu. All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin and Tamaki l Home Recording l Blogger Template