piątek, 30 kwietnia 2010

Dzień Poziomów na Panfu

Hej Pandy.

Dziś poszedłem do Dyskoteki trochę potańczyć i poskakać. Ale nie było żadnej Pandy więc ja sam musiałem się bawić. Poszedłem po mój strój do tańca i wybrałem taniec. Pomyślałem, że źle kliknąłem i nie zatańczę tylko zamienię się w królika. Nagle zatańczyłem nowy układ tańca wolnego.
Poprosiłem jedną Pandę, która przed chwilką przyszła, aby zrobiła mi zdjęcie gdy tańczę nowy taniec.
-Pssstryk!
Podziękowałem tej Pandzie o imieniu Kwiatuszek55555 za zrobienie zdjęcia i powiedziałem, że później też jej pomogę.
Później wzięliśmy sobie napoje od Barmana i usiedliśmy sobie oddzielnie. Zapytała mnie, czy ona może pomagać w robieniu zdjęć. Zgodziłem się i spytałem się czy chce ze mną się pobawić. Zgodziła się ale powiedziała mi, że jak sama się bawiła to zamieniła się w białą chmurę. Zdziwiłem się i zobaczyłem czy mogę się zamienić w tą dziwną chmurę.
Udało się! Spytała mnie czy zrobić zdjęcie, abym miał na pamiątkę.
-Pssstryk!
Podszedłem do tej Pandy i podałem jej dłoń na przyjaźń.
Ostatnie jej pytanie było takie.
- Czy zostaniesz moim przyjacielem?
- Oczywiście, że tak- odpowiedziałem.

Myślę, że jeszcze nie raz spotkam się z tą miłą Pandą.

Pisał dla Was.
Reporter Kapi1000

Related Article:

0 komentarze:

Prześlij komentarz


Related Posts with Thumbnails
 

Wspólne opowiadanie

Chcesz być współautorem tego opowiadania?
Dopisz kolejne zdanie lub dwa :)
[ Zobacz | | Napisz ]

Licencje

Ostatnie numery:

Search This Blog

Archiwum

Roczniki:

2009 (1037) 2010 (2986) 2011 (464) 2012 (458) 2013 (59)

Kalendarz

Kapsuła Czasu

Czytelnicy

Miejsce na Twoją Reklamę:

[ Zobacz | | Napisz ]

Najlepsze Blogi Panfu
widgets
Copyright 2010 Reporterzy Panfu. All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin and Tamaki l Home Recording l Blogger Template