wtorek, 20 kwietnia 2010

Woobyś bolisiem?


Buenos dias Pandas!
Dzisiaj, podobnie jak GracjaPL postanowiłam wyprowadzić mojego fioletowego woobysia na spacer, ponieważ tracił humor. Wychodząc z chatki, mój Woobys został z tyłu. Nie zamartwiałam się, bo zawsze tak robił. Poszłam pod wodospad, tam usiadłam na kamieniu i zaczekałam na Mejsi. Po chwili dołączył do mnie czarny boliś. Zdziwiłam się i popatrzyłam na niego. Po chwili zdałam sobie sprawę, że to Mejsi. Miała takie same oczy- piękne i duże. Przestraszyłam się, bo nie wiedziałam dlaczego zmieniła kolor. Czy to jakieś nowe stadium, tak jak w bajce ,,Pokemony"? Migiem zajarzyłam, że to może być sprawa Kamarii i Eloise, bo przecież fioletowy woobyś to gatunek zagrożony i nasza wróżka cciała go uchronić przed złym Bonezem, dlatego po wyjściu z chatki, gdzie może być niebezpiecznie, Mejsi zmieniła się w czarnego bolisia...
Reporter Sara220


Related Article:

1 komentarze:

Kapi pisze...

Ja też go mam i nie wiem skąd on tutaj mi się wziął ten niewinny Boliś :)

Prześlij komentarz


Related Posts with Thumbnails
 

Wspólne opowiadanie

Chcesz być współautorem tego opowiadania?
Dopisz kolejne zdanie lub dwa :)
[ Zobacz | | Napisz ]

Licencje

Ostatnie numery:

Search This Blog

Archiwum

Roczniki:

2009 (1037) 2010 (2986) 2011 (464) 2012 (458) 2013 (59)

Kalendarz

Kapsuła Czasu

Czytelnicy

Miejsce na Twoją Reklamę:

[ Zobacz | | Napisz ]

Najlepsze Blogi Panfu
widgets
Copyright 2010 Reporterzy Panfu. All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin and Tamaki l Home Recording l Blogger Template