piątek, 16 kwietnia 2010

Nowe Zadanie z Pokopetsami

Hej Pandy!
Przedstawiam Wam rozwiązanie nowego zadania dotyczącego Pokopetsów.
Zaczynamy od spotkania z Eloise przed

Salą Dżunglastyczną.








Dmuchanego rekina znajdziemy w kiosku przy Basenie.





Słomę znajdziemy w stajni dla koników.




Kij do wykonania stracha znajdziemy w Starym Porcie.








Po wejściu do Obory możemy obejrzeć Katalog z Pokopetsami.
Pamiętajcie o zabraniu Kuponu za wykonanie Misji "Uratuj Pokopetsy"


No nie wiem, czy to dobry pomysł z tym rekinem nad Oborą Pokopetsów :)



Dodatkowo otrzymujemy od Eloise łóżeczko dla naszych Pokopetsów.

To tyle drogie Pandy.
Teraz biegnę do chatki spotkać się z moim Pokopetsem.
Pisał dla Was

Reporter Kapi1000


Related Article:

6 komentarze:

MisiaxD pisze...

A! U mnie nie Ma Eloisy!:(

Gracjapl pisze...

U mnie tak samo. :(

Kapi pisze...

Witajcie
Ja niestety nie mam wybranego Pokopetsa a kupon znikł.Wybrałem smoczka i kupiłem liska :(
Zostało mi tylko łóżeczko dla niego :((

może się pojawią później:(

detektyw18 pisze...

1.Nie ma Eloisy.
2.Nie mam kuponu na Smoczka ;( A ja chciałam Smoczka!:(

Kapi pisze...

Dużo Pand rano robiło to zadanie i im też wszystko przepadło :(

To przez ten pył z wulkanu bo mi kiepsko internet chodzi :(
Nawet w kartę gracza nie mogę wejść.

EMM pisze...

Mam kupon, ale nie widzę Eloise! Mam nadzieję, że Pokopet nie jest tylko dla pand z ZP

Prześlij komentarz


Related Posts with Thumbnails
 

Wspólne opowiadanie

Chcesz być współautorem tego opowiadania?
Dopisz kolejne zdanie lub dwa :)
[ Zobacz | | Napisz ]

Licencje

Ostatnie numery:

Search This Blog

Archiwum

Roczniki:

2009 (1037) 2010 (2986) 2011 (464) 2012 (458) 2013 (59)

Kalendarz

Kapsuła Czasu

Czytelnicy

Miejsce na Twoją Reklamę:

[ Zobacz | | Napisz ]

Najlepsze Blogi Panfu
widgets
Copyright 2010 Reporterzy Panfu. All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin and Tamaki l Home Recording l Blogger Template