środa, 21 kwietnia 2010

Nowe miejsce do wychowania fizycznego!

Hej Kochani <3
Dziś od rana bardzo bolał mnie brzuch więc wybrałam się do szpitala aby dowiedzieć się co mi jest. Na moje szczęście nie było kolejki i pani doktor szybko dała mi tabletkę. Wracałam obok Obory Pokopetsów i pomyślałam, że spotkam tam Eloise ale chyba jest jakoś poważniej chora bo jej tam nie było. Wtem jakaś panda przebiegła obok mnie i popchnęła a ja przewróciłam się.
-Hej! Zaczekaj! Umiesz biegać? Może byś chociaż przeprosił?!- krzyczałam.
Ale panda nic sobie z tego nie robiła i pobiegła dalej. Dopiero po chwili zdałam sobie gdzie leżę, a było to coś miękkiego.
Przecież to materac! - krzyknęłam
Inne pandy spojrzały na mnie tak jakoś dziwnie.
-No co nie można się cieszyć jak się zobaczyło materac?- zapytałam.
Tuż obok znajdowała się tyczka do skoku wzwyż. Wow! Przecież to świetne miejsce do trenowania! - pomyślałam. Może i wy znaleźlibyście czas aby zobaczyć ten 'nowo'  odnaleziony materac ;]

Weranika3

Related Article:

0 komentarze:

Prześlij komentarz


Related Posts with Thumbnails
 

Wspólne opowiadanie

Chcesz być współautorem tego opowiadania?
Dopisz kolejne zdanie lub dwa :)
[ Zobacz | | Napisz ]

Licencje

Ostatnie numery:

Search This Blog

Archiwum

Roczniki:

2009 (1037) 2010 (2986) 2011 (464) 2012 (458) 2013 (59)

Kalendarz

Kapsuła Czasu

Czytelnicy

Miejsce na Twoją Reklamę:

[ Zobacz | | Napisz ]

Najlepsze Blogi Panfu
widgets
Copyright 2010 Reporterzy Panfu. All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin and Tamaki l Home Recording l Blogger Template