Dzisiaj postanowiłam iść do Kamarii po wróżbę. Zastałam ją na dziedzińcu co mnie bardzo zaskoczyło. Dowiedziałam się, że zły Bonez znów coś knuje. Tym razem chce złapać Pokopetsy i umieścić je w fabryce zabawek! Czy to nie okropne? Biedne zwierzaki! Musimy im pomóc, dlatego postepujcie według mojej instrukcji.
1. Idziemy do
naszej Wróżki Kamarii (dziedziniec zamkowy)






2. Idziemy do przyjaciela Kamarii - Manfreda, który znajduje się na torze wyścigowym.






3. Idziemy szukać narzędzi. Najpierw idziemy do jaskini (pomieszczenie z level boosterem). Znajdziemy tam śrubokręt.

4. Idziemy do szatni na basenie. Tam znajdziemy miarę.

5. Idziemy do Wieży Foyer po wiertarkę.

6. Idziemy do sali gimnastycznej po piłę.

7. Idziemy do stajni (gra. Happy Horse) i bierzemy klucz francuski.

8. Idziemy do drugiej stajni po suwmiarkę.

9. Idziemy do Baru Piratów po młotek.

10. Idziemy na tor i klikamy na szczypce.

11. Rozmawiamy z Mannym, który każe nam odczekać 1 dzień.

naszej Wróżki Kamarii (dziedziniec zamkowy)






2. Idziemy do przyjaciela Kamarii - Manfreda, który znajduje się na torze wyścigowym.






3. Idziemy szukać narzędzi. Najpierw idziemy do jaskini (pomieszczenie z level boosterem). Znajdziemy tam śrubokręt.

4. Idziemy do szatni na basenie. Tam znajdziemy miarę.

5. Idziemy do Wieży Foyer po wiertarkę.

6. Idziemy do sali gimnastycznej po piłę.

7. Idziemy do stajni (gra. Happy Horse) i bierzemy klucz francuski.

8. Idziemy do drugiej stajni po suwmiarkę.

9. Idziemy do Baru Piratów po młotek.

10. Idziemy na tor i klikamy na szczypce.

11. Rozmawiamy z Mannym, który każe nam odczekać 1 dzień.

Reporter Sara220
Related Article:
0 komentarze:
Prześlij komentarz