Dzisiaj Wam powiem jak zrobić prezentację w ,,Dokumentach".
A więc oto instrukcja.
1. Logujemy się na pocztę ( w moim przypadku gmail.com)
2. W lewym górnym rogu znajdziecie kategorie: Gmail, Kalendarz, Dokumenty, Czytnik, Sieć, więcej.
3. Klikacie na dokumenty. Otworzy nam się nowe okno, niestety w języku angielskim.
4. Naciskacie na Create new, a następnie na Presentation.

5. Otwiera Wam się prezentacja. Tworzycie co chcecie i zapisujecie naciskając na SAVE&CLOSE.
Jest podobnie jak w Microsoft, więc nie powinniście mieć problemów :)
Related Article:

Marcin 




















2 komentarze:
Pomóżcie ! Ja chce sie zarejstrować na gimail a wpisałam hasło dobrze a mówią że nie dobrze ! Co robie źle ? Co trzeba zrobić ?
i mi mówią że pożądane hasło jest błędne ;/
Prześlij komentarz