piątek, 1 lipca 2011

PUNNY - Pandą Miesiąca Czerwca oraz Reporterzy Miesiąca

Pandą Miesiąca została PUNNY, która najwięcej komentowała w czerwcu naszą gazetę.
Wizerunek PUNNY widnieje już w nagłówku z prawej strony.

Dziękuję Miku za sumienne rozliczenie i naliczenie komentarzy.
Nagrodą za pracę są 3 punkty :)

Reporterem Miesiąca został oczywiście Kapi1000, który wprowadza nas w nowinki z Panfu
oraz Chihuha za wspaniały cykl Wydziału Śledczego. Przedstawione są w nim niearanżowane scenki jakie miały miejsce na wyspie. Cykl ten odzwierciedla ideę tej gazety, by ukazywać różne sytuacje jakie mają miejsce w Panfu.
Za prowadzenie kanału TV Chihuha otrzymuje 3 punkty.

Kapi1000 i Chihuha to dwaj ostatni reporterzy, którzy czynnie angażują się w relacjonowanie wydarzeń.
W tym miesiącu mieliśmy też okazję poznać nowości prosto od Spydy. Prowadzi On bardzo ciekawą akcję dla pand by nie odchodziły z Panfu. Być może sam Wam o tym tutaj opowie.

Related Article:

5 komentarze:

Makarena11 pisze...

O.o To moje komentarze też liczą? :D Nie wiedziałem. I pytanie do Tamaki, na które odpowiedź na e-mail: Czy da się tu wrócić? :] Bo mi się nudzi :D

Agata. pisze...

O.o Ja?! xDD
Myślałam, że będzie maja160 (XD)
Ale i tak dziękuję :)
Gratuluję kapisiowi i chihu(sze?) xD
hau. xd

Punn.

Agata. pisze...

Zapomniałam XD
Tak sobie patrzyłam na ranking i zauważyłam, że Rezydentów jest więcej niż Reporterów :D

Miku_987 pisze...

Wybacz Tamaki, że nic nie pisałem ostatnio, ale mam mało wolnego czasu ; / . Postaram się nadrobić to w lipcu :)

RN pisze...

Makarena, trochę za słaby argument, napisz do mnie na e-mail, dlaczego chcesz u nas pisać.
Punny, to prawda :)
Miku, wybaczam i trzymam za słowo :)

Prześlij komentarz


Related Posts with Thumbnails
 

Wspólne opowiadanie

Chcesz być współautorem tego opowiadania?
Dopisz kolejne zdanie lub dwa :)
[ Zobacz | | Napisz ]

Licencje

Ostatnie numery:

Search This Blog

Archiwum

Roczniki:

2009 (1037) 2010 (2986) 2011 (464) 2012 (458) 2013 (59)

Kalendarz

Kapsuła Czasu

Czytelnicy

Miejsce na Twoją Reklamę:

[ Zobacz | | Napisz ]

Najlepsze Blogi Panfu
widgets
Copyright 2010 Reporterzy Panfu. All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin and Tamaki l Home Recording l Blogger Template